Search This Blog

Wednesday, December 28, 2011

כתבי אישום על ניסיון לסחוט את דודי זילברשלג


המדינה: חוקרים פרטיים שכרו שחקנית כדי שתביים מצבים אינטימיים עם איש יחסי הציבור החרדי, בניסיון לסחוט אותו במסגרת מאבקי השליטה בעמותת "מאיר פנים"

שחקנית ושני חוקרים פרטיים מואשמים בניסיון לביים תמונות של איש הפרסום החרדי דודי זילברשלג במצבים אינטימיים עם השחקנים. כתבי האישום נגד תום דרור, בועז נחמיה ודוד שניידר הוגשו לבית משפט השלום בירושלים. במקביל הודיעה הפרקליטות לפרץ הירשנבוים, עסקן חרדי ומראשי עמותת "מאיר פנים", כי בשלב זה הוחלט שלא להגיש נגדו כתב אישום בפרשה.

מדובר בניסיון לסחוט את זילברשלג על-רקע מאבקי כוח בהנהלת ארגון החסד "מאיר פנים" שהקים זילברשלג על שם בנו שנפטר בגיל צעיר. הארגון מפעיל שורה של בתי תמחוי ברחבי הארץ, ויריביו של זילברשלג בהנהלתו ניסו להביא להדחתו ממנו. זילברשלג הוא גם יו"ר עמותת ביקור חולים, שהייתה הבעלים של בית החולים בירושלים הנושא שם זה.

לטענת המדינה, ביוני 2010 פנה אדם שאינו ידוע לה אל נחמיה - שלא היה אז בעל רשיון חוקר פרטי בתוקף - וביקש ממנו לעקוב אחרי זילברשלג כדי לצלמו במצבים אינטימיים. נחמיה פנה לשניידר, והלה גייס למשימה את דרור. האחרונה יצרה קשר עם זילברשלג ורכשה את אמונו, לאחר שהציגה את עצמה בשם כוזב וכמי שמשמשת כמעסה בקבוצת בית"ר ירושלים, וטענה שהיא מעוניינת לתרום כספים לבית החולים.

באוגוסט 2010 הזמין נחמיה שני חדרים צמודים במלון רמדה בירושלים ובאחד מהם התקין ציוד צילום בו ניתן היה לצלם את המתרחש בחדר השני. דרור תיאמה עם זילברשלג פגישה בלובי המלון, ואמרה לו שיש לה הפתעה עבור בית החולים בחדרה במלון. השניים עלו לחדר, זילברשלג הסכים ללבוש חלוק ודרור עיסתה את רגליו כמה דקות. נחמיה ושניידר נתנו לדרור הנחיות בזמן אמת, כך שנוצר הרושם כאילו היא וזילברשלג מצויים במצבים אינטימיים, וצילמו את המתרחש. לאחר פגישה זו הם ניסו לשכנע את דרור לקיים יחסי מין עם זילברשלג, אך היא סירבה. השניים שילמו לה 12,000 שקל.

חודש לאחר אותה פגישה הועברו התמונות לזילברשלג, הוא קיבל איומים שהן יועברו לאשתו ובני משפחתו, והן הועברו לרב המשמש כבורר בסכסוך סביב "מאיר פנים". כאשר נודע לדרור על פתיחת חקירת המשטרה בנושא, טוענת המדינה, הנחה אותה שניידר לומר שמדובר היה ביחסים בוגרים והבטיח לה 1,000 שקל תמורת כל יום מעצר.

נחמיה ושניידר מואשמים בפגיעה בפרטיות, קשירת קשר, שיבוש מהלכי משפט והדחה בחקירה. נחמיה מואשם גם בהתחזות ובעיסוק כחוקר פרטי ללא רישיון. דרור מואשמת בקשירת קשר לפשע, פגיעה בפרטיות ושיבוש מהלכי משפט.

No comments:

Post a Comment