Search This Blog

Sunday, October 9, 2011

לא קיים עם אשתו יחסי מין ולכן יפצה אותה


בעל שהתוודה בפני אשתו כי הוא סובל מאימפוטנציה דרש להתגרש בטענה שבגדה בו. בית הדין פסק לטובתה וקבע כי ישולם לה חצי מיליון שקל

זוג הורים לשלושה ילדים, תושבי הנגב, היו נשואים במשך שנים רבות באושר רב. לפני כמה שנים הבעל הגיע בשעת לילה מאוחרת לביתו והתוודה בפני אשתו: אני אימפוטנט. האישה התקשתה תחילה להאמין, שכן בחודשים שקדמו לאותה הודעה דרמטית, בעלה נמנע מלקיים עימה יחסי מין בתירוצים שונים ומשונים, כמו עייפות וכאבי גב קשים.

האישה החליטה למרות הודעת בעלה לא לפרק את החבילה ולהמשיך להתגורר איתו ולנהל משק בית משותף. עם זאת, כעבור זמן קצר, הבעל החליט להתגרש מאשתו בנימוק שהיא בוגדת בו, אינה מספקת את צרכיו המיניים ושהוא מעדיף לחיות עם בחורה צעירה שהכיר לא מזמן.

הבעל פנה לבית הדין הרבני בבאר שבע וביקש מהדיינים לכפות על אשתו שתחתום על הגט. לטענת הבעל הוא קיבל מידע שאשתו בגדה בו עם גבר אחר, ולכן היא נמנעת מלקיים עימו יחסי מין ולספק את צרכיו.

"מעולם לא בגדתי בבעלי"

האישה ההמומה הגישה כתב הגנה שבו דחתה על הסף את טענות הבעל. לדבריה, בעלה סיפר לה על כך שהוא אימפוטנט, ולמרות הכול היא החליטה להמשיך ולחיות עימו כדי לא לפרק את התא המשפחתי. כמו כן, הכחישה שבגדה בבעלה. "אצלנו במשפחה שלי הערכיות והמוסר הם מעל הכל. מעולם לא בגדתי בבעלי גם כאשר סיפר לי שהוא אימפוטנט", טענה האישה.

היא אף הסכימה להיבדק בפוליגרף ותוצאותיו קבעו חד משמעית שהיא לא בגדה בבעלה. למרות זאת, דייני בית הדין הרבני בבאר שבע לא קיבלו את טענות האישה וקבעו, כי היא

אשמה בכך שלא סיפקה את צרכיו המיניים של בעלה, ולכן הוא יקבל את חלק הארי של הרכוש המשותף, וכן את מירב זכויות הפנסיה והכסף שצבר במהלך שנות עבודתו.

האישה ערערה על ההחלטה לבית הדין הרבני הגדול בירושלים - וזכתה. דייני בית הדין הפכו לחלוטין את החלטת בית הדין הרבני בבאר שבע וקבעו, כי אכן הוכח שהבעל אשם בכך שלא קיים עשר שנים יחסי אישות עם אשתו, ולכן עליו לפצותה בסכום הכתובה שעליה חתם במעמד החופה: חצי מיליון שקל. עוד פסק כי הרכוש המשותף יחולק ביניהם שווה בשווה.

No comments:

Post a Comment