Search This Blog

Sunday, April 7, 2013

חב"דניק נבחר לאופנתי ביותר של מגזין GQ


מי אמר שרבנים צריכים להתלבש בצורה מוזנחת או פשוטה? מסתבר שברחבי העולם יש רבנים שלא רק מתלבשים בסדר, הם מתלבשים מעולה.

הרב יוסל טיפנברון נבחר לאחרונה כמתלבש הטוב ביותר על ידי עורך מגזין הסטייל הגברי GQ, לאחר שהשתתף בטקס של צמרת עולם האופנה הבריטי, ובזאת מנפץ את הסטיגמה המסורתית.

טיפנברון הוא רב חב"דניק בן 23 אשר שימש כשליח של התנועה בקהילה היהודית בסינגפור, אך לאחר מכן החליט ללמוד עיצוב אופנה במכללת ניוהאם בלונדון. כיום הוא מתמחה בתחום בחברת האופנה מוריס סדוול.

את הפרס על המתלבש הטוב ביותר קיבל הרב טיפנברון על השתתפותו בטקס פרסי ה-Golden Shears לפני כחודש. עורך מגזין האופנה GQ ניק קרוון העניק לו את התואר, זאת לאחר שהרב הצעיר הגיע לטקס לבוש בכובע אופנתי, פפיון וממחטה תואמים.

"אין סיבה שדתיים לא יתלבשו היטב" מצוטט הרב טיפנברון בעיתון היהודי -בריטי הג'ואיש כרוניקל. הוא מוסיף כי הוא מעריך מאוד את הבוס שלו, אנדרו רמרוף, המשמש כמעצב הראשי של חברת מוריס סדוול על כך ש"מבין" את הצורך שלו לעזוב את העבודה מוקדם בערבי שבתות וימים טובים.

אביו של הרב טיפנברון הוא חזן בבתי הכנסת 'האנקני' ו'איסט לונדון', והוא מציין ששם שהה בחג הפסח האחרון. "השורשים היהודיים בעיצוב אופנה מוכרים מאוד. המשפחה שלי מאוד דתית אבל פתוחה ותומכת" הוא מסביר.

לא ברור אם תנועת חב"ד עומדת מאחורי החסיד האופנתי, אבל ייאמר לזכותו שעל הזקן החב"ניקי הוא לא מוותר.

No comments:

Post a Comment