Search This Blog

Wednesday, April 19, 2017

הסדר טיעון נחתם עם בכיר בקהילה החרדית שנאשם באונס שלוש אחיות

הפרקליטות חתמה היום (רביעי) על הסדר טיעון עם משגיח ישיבה מוכר ומוערך בקהילה החרדיתשנאשם באונס, מעשי סדום ומעשים מגונים בשלוש קטינות אחיות, קרובות משפחתו. לפי הסדר  הטיעון, הרב, ששמו נאסר לפרסום, יודה בכתב אישום מתוקן שממנו יושמטו חלק מתיאורי המקרים וסעיפי אישום מרכזיים, בהם סעיף האונס. כך, הוא לא יואשם באונס אלא בניסיון אונס ובעבירות מין נוספות. בתמורה להודאה, הפרקליטות תגביל את עצמה לטעון לעונש של עד 18 שנות מאסר. כמו כן, הרבף, המיוצג על ידי עו"ד יהודה פריד, יפצה את המתלוננות בסך כולל של 145 אלף שקלים.
הנאשם, בן 50, הוא תושב ירושלים ודמות מוכרת בעולם החרדי. בכתב האישום הוא מתואר כמי שמחזיק במעמד "נחשב ומכובד" ברחוב החרדי, וכן בעיני בני משפחתו. לפי כתב האישום, הוא ניצל את תחושת החובה של א', שהייתה קטינה בעת שהחלו המעשים והיום היא בת 27, שלמשפחתה העניק סיוע כלכלי. הוא אף ניצל לכאורה את הידע התורני שברשותו, כדי לטעון כי קיום יחסי מין עמה הם בגדר מצווה וכי הם יסייעו לו להירפא ממחלותיו. בנוסף לכן טען כביכול הנאשם כי "המעשים המיניים הכרחיים ל'תיקון' הקלקול בנשמתה של א' מגלגולה הקודם". את העבירות החל לבצע כשהייתה בת שש בלבד, והן החמירו עם השנים
רק בקיץ 2013 נפסק הקשר בין השניים, וזאת לאחר שא' למדה מפי אחותה כי גם היא נפגעה מינית מהנאשם. המעשים באחות הנוספת, ב' בת ה-29, החלו כשהייתה בת שבע. לפי כתב האישום, הם נעשו בתואנות שווא כי על הנאשם לטפל בבעיית כפייתיות שממנה סבלה הילדה. עוד צוין כי הוא טען שעליו להדריך אותה לקראת חיי הנישואים. הנאשם חזר לכאורה על מעשיו גם בג', האחות הקטנה מבין השלוש, בת 23, כשהוא מתבסס על אותם נימוקים.

No comments:

Post a Comment