Search This Blog

Sunday, April 23, 2017

רב ממעלה אדומים נאשם באונס נערה שייעץ לה בנושאי לימודים

פרקליטות מחוז ירושלים הגישה היום (ראשון) לבית המשפט המחוזי בעיר כתב אישום נגד תושב מעלה אדומים המשמש רב בתלמוד תורה ומטפל בין היתר בנוער נושר, בגין עבירות רבות של אונס ומעשי סדום. כתב האישום שהגיש עו"ד גלעד סוקולובר מייחס לנאשם תקיפה של קטינה, מעשה סדום בקרוב משפחתו, בעת שזה היה קטין, וכן סעיפים נוספים של עבירות איומים, שיבוש והדחה. בנוסף ביקשה הפרקליטות להשאירו במעצר עד תום ההליכים המשפטיים נגדו.
על פי כתב האישום, בשנת 2011 התבקש הנאשם לסייע למתלוננת ולשוחח עמה לאחר שנשרה ממסגרות לימודיות. כעבור תקופה החל לבצע בה מעשים מיניים רבים, בהם גם אונס ומעשה סדום, שלא בהסכמתה, שנמשכו בשנים 2012-2013, בעת שהייתה המתלוננת עדיין קטינה. בכתב האישום מוזכר גם מקרה שאירע לפני כעשר שנים שבו ביצע הנאשם מעשה מגונה בקרוב משפחתו הקטין, שאל חדרו נכנס בשעת לילה, בעת שזה ישן במיטתו.
בנוסף הואשם הרב כי בחודש פברואר האחרון התקשר לקרובי משפחתה של המתלוננת במטרה לשבש הליכים ולהדיחם בחקירה. עוד נטען כי הנאשם התקשר בחודש שעבר לאמה של המתלוננת ואיים שיהרוס לילדיה את השידוכים ואף איים על המתלוננת שלא תגיש נגדו תלונה במשטרה.

No comments:

Post a Comment