Search This Blog

Monday, April 24, 2017

ה גזר הדין לבדואים תוקפי הנערה בת ה-15 בחניון בביתר

שני בדואים שתקפו באכזריות נערה בת 15 בחניון בביתר עילית נידונו למאסר. 

לפני כשנה, במרץ 2016, נערה בת 15 תושבת ביתר עילית עמדה בתחנת אוטובוס בבאר שבע, זאת לאחר שברחה מפנימיה בה שהתה. 

שני צעירים בדואים שחלפו במקום עם רכבם והבחינו בנערה, הציעו לה טרמפ אך היא סרבה. בהמשך, חזרו השניים למקום, נתנו לה דמי נסיעה באוטובוס ופתחו איתה בשיחה. לאחר ששוחחו במשך דקות ארוכות הם הצליחו לשכנע אותה לעלות לרכבם והם נסעו לביתר עילית, לא לפני שרכשו עבורה שתייה. 

לאחר שהגיעו בשעת לילה מאוחרת לביתר עילית, החנו את רכבם במגרש חנייה בעיר ואחד מהם, אבראהים אבו-עמרה בן 26 עבר למושב האחורי שם תקף את הנערה בת ה-15 באכזריות. בהמשך, גם השני, זאהי עמראת, תקף אותה. 

הנערה המותקפת הגיעה לביתה וסיפרה על כך לבני משפחתה. תלונה הוגשה למשטרה ובעקבותיה נעצרו שני החשודים. בהמשך, הוגש נגד השניים כתב אישום. ל'בחדרי חרדים' נודע כי פרקליטות מחוז ירושלים הגיעה להסדר טיעון עם השניים, לפיו אבו-עמרה ירצה 10 חודשי מאסר וישלם פיצוי של 20,000 ש"ח וחברו עמראת ירצה שלושה חודשי עבודות שירות. 

בתחילת חודש ניסן, במסגרת הסדר טיעון, בית משפט גזר על זאהי עמראת שלושה חודשי מאסר שהומרו בעבודות שירות ומאסר על תנאי. הבוקר (ב') בית משפט המחוזי בירושלים על אבראהים אבו-עמרה עשרה חודשי מאסר בפועל בניכוי ימי מעצרו, וכן מאסר על תנאי למשך 36 חודשים. 

יצויין, כי מתחם העונש על העבירות שביצע אבו-עמרה, עומדים על 14-18 חודשי מאסר, אולם היה קושי רב בהעמדת המתלוננת על דוכן העדים ולכן העונש קל יחסית.

No comments:

Post a Comment