Search This Blog

Monday, September 5, 2011

Police seek Bnei Brak couple who abandoned 4 of their kids -בני ברק: הורים נעלמו עם 2 ילדים, השאירו 4 לבד


Police were searching for a married couple from Bnei Brak who fled their home on Sunday with two of their children, abandoning their remaining four children at home, Israel Radio reported.

The children left at the Bnei Brak home ranged in age from five to eleven.

According to the report, the father telephoned his brother on Sunday evening, asking him to take the children he had left at home. The man's brother subsequently complained to the police.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------

חשד: משפחה שלמה מבני ברק "נעלמה"

דודם של הילדים שוחח עם האב שהודיע לו על החלטתו לעזוב את הדירה. זמן קצר לאחר מכן הגיע לדירת המשפחה, שם מצא 4 ילדים – כולם בני פחות מ-10. המשטרה פתחה בחקירה ומבקשת את עזרת הציבור באיתורם

עזרי עמרם | חדשות 2 | פורסם 05/09/11 12:18
 
׃ AP
לאן נעלמה המשפחה מבני ברק? המשטרה מבקשת את עזרת הציבור בחיפושיה אחר ארבעה בני משפחה שנעדרים מאז אמש. ההורים, יפית ומשה אלמלח, שמתגוררים בעיר עם ששת ילדיהם, יצאו אתמול עם שניים מילדיהם ומאז לא שבו. ארבעת הילדים הנותרים, כולם מתחת לגיל 10, נותרו בדירה לבדם.
אחיו של האב הוא שדיווח למשטרה על העילמות בני המשפחה. לדבריו, היה בקשר רציף עם האב בן ה-39, שסיפר לו על החלטתו לעזוב את הדירה. זמן קצר לאחר השיחה בין השניים, הגיע האח לדירה ומצא את ארבע אחייניו בני 4, 5, 9 ו-10 לבדם בדירה.

האח לקח את הילדים תחת חסותו ודיווח למשטרה על אחיו ואשתו בת ה-30 שככל הנראה עזבו באופן רגלי את הדירה יחד עם שני ילדיהם בני ה-6 וה-8.

לצד החיפושים, פתחו במשטרה בחקירה, כשאחד הכיוונים שנבדקים הוא שההורים החליטו לעזוב על רקע מצבם הכלכלי הקשה והקושי בגידול הילדים. עם זאת מדגישים במשטרה כי המשפחה עצמה לא מוכרת למשרד הרווחה, ומבקשים את עזרת הציבור באיתורם.
-------------------------------------------------------------------------


האב צלצל לאחיו, ביקש ממנו לשמור על ילדיו ואז נעלם עם אשתו ושניים מילדיהם בני 6 ו-8. השניים השאירו בבית ארבעה ילדים בגילאי 5-11. האב התלונן בעבר כי יש לו קושי לגדל את ילדיו



תושב בני ברק התלונן הבוקר (שני) במשטרת מרחב דן כי אחיו, משה אלמליח, המתגורר אף הוא בבני ברק, נעלם יחד אם אשתו ושניים מילדיו, בני שש ושמונה, והותיר בבית ארבעה ילדים בני 11, 10, 9, ו-5 שנמצאים כעת ברשותו. מחקירה ראשונית עולה כי האב התלונן כבר מספר פעמים ברשויות שיש לו קושי לגדל את ילדיו. משטרת מרחב דן, בפיקודו של ניצב משנה אלברט אוחיון, הקימה צוות מיוחד לאיתור ההורים, וקיים חשש לחייהם.

מחקירה ראשונית של האירוע עולה כי אלמליח צלצל לאחיו בטרם ההיעלמות, וביקש ממנו לשמור על ילדיו. האח מיהר להודיע למשטרה. הרקע למעשה עדיין אינו ברור. במשטרה מעריכים כי בני המשפחה יצאו מבני ברק וכי הם אינם נמצאים בעיר. כוחות המשטרה מחפשים את עקבותיהם גם בבתי קרובי משפחה, וגם אצל מקובלים מוכרים בעדה החרדית.

שכנים של בני הזוג סיפרו שהם הבחינו בסימני מצוקה בטרם האירוע. הם סיפרו כי שמעו מכיוון הבית צעקות מתוך הבית לעתים קרובות, וכי שירותי הרווחה הכירו את המשפחה, אך לא הוציאו את הילדים מהבית. בשל הקושי, היו בני משפחותיהם של בני הזוג מעורבים בגידול הילדים. השכנים ידעו לספר עוד כי אלמליח היה מתבודד, וכי לא היה ידידותי לשכניו.

No comments:

Post a Comment