Search This Blog

Tuesday, May 16, 2017

אב הבית בישיבה שנחשד בתקיפת נערים נמצא תלוי בתאו


שבועות לאחר שהוגש נגדו כתב אישום חמור בחשד לתקיפת נערים במסגרת עבודתו כאב בית בירושלים, נמצא הבוקר (ו') החשוד תלוי בתאו שבמגרש הרוסים בירושלים.

החשוד, המשתייך לחסידות ברסלב, ככל הנראה התאבד בתלייה והבוקר נמצאה גופתו בתאו. הגופה הועברה לבדיקה במכון לרפואה משפטית באבו כביר.

אב הבית, עליו דווח בחודשים האחרונים ב'כיכר השבת', היה נחשב לדמות ידועה בקרב חסידי ברסלב בשכונת בית ישראל בירושלים.

כאמור, הבוקר הוא תלה עצמו בתאו ככל הנראה באמצעות בגדיו.

כזכור, כפי שדווח בכיכר השבת, הפרשייה החלה בחקירה סמויה בשל מידע שהתקבל אודות 'אב בית' בישיבה גדולה במרכז ירושלים, בחשד שתקף באכזריות רבה קטינים במהלך השנה האחרונה ובמסגרתה נאספו ממצאים וראיות הקושרים את החשוד לביצוע המעשים.

החקירה הרגישה הפכה גלויה עם מעצרו של החשוד לפני כחודש במסגרתה נגבו עדויות מקטינים בגילאי 10-17 הלומדים בישיבה ובשיתוף חקירות ילדים וגורמי רווחה, בהם העידו הקטינים על הדרך בה נקשר אליהם החשוד באמצעות מניפולציות שונות שהובילו, עפ"י החשד, לעשרות מקרים במהלך השנה האחרונה בהם עפ"י החשד תקף באכזריות תוך שכופה עצמו ומאיים כי יפגע בהם במידה ויחשפו את מעשיו.

על פי חשד המשטרה, אב הבית נהג לבצע את המעשים הקשים במחסן הסמוך למבנה הישיבה וכן במקומות נוספים בהם גני ילדים השייכים לישיבה. עוד עלה כי עפ"י החשד תקף באכזריות גם את 4 ילדיהם של משפחה המתגוררת בשכנות עמו.

עם התקדמות החקירה, הגיעו החוקרים לקורבנות נוספים ששיתפו פעולה ודיווחו למשטרה על האירועים הקשים. ביניהם גם בנו של החשוד בן ה-10, במהלכה עלה כי עת שהיו בביקור באומן יחד עם קטינים נוספים, תקף אותם החשוד.

דובר שב״ס מסר: "עצור פלילי בן 39, נמצא סמוך לשעה 6:00 הבוקר, בתאו בבית מעצר ירושלים (מגרש הרוסים) כשחולצה כרוכה לצווארו. הסוהרים ביצעו בו פעולות החייאה וצוות נט״ן שהוזעק למקום קבע את מותו".

No comments:

Post a Comment