Search This Blog

Monday, June 12, 2017

צעיר בן למשפחה חרדית נמצא מת באילת

ברוך אינדיג, בן למשפחה חרדית, ולשעבר מגיש פינות בתכניות הלייט-נייט של יוסי אייזנטל ברדיו "קול חי", נמצא יחד עם צעירה נוספת ללא רוח חיים במלון הרודס באילת. אינדיג התגייס לגלי צה"ל ושירת עד לשנה האחרונה במגוון תחומים שונים בתחנה.
לצד אינדיג, נמצאה בבית המלון גם גופתה של אודליה בכר, גם היא בת למשפחה חרדית. כוחות משטרה שהוזעקו למקום פתחו בחקירה סביב נסיבות המוות של השניים. על פי הדיווח, בחדר המלון נמצא מכתב פרידה שהותירו השניים אחריהם.
בעבר, פרסם אינדיג פוסט ברשת הפייסבוק, בו הפנה אצבע מאשימה לאדם שפגע בו בשנות ילדותו. "אחרי מה שעשיתי בגללך בשנה האחרונה, לאנשים ממש קשה להזדהות איתי, כי אני סוג של פושע. חברים הכי טובים שלי נטשו אותי. חלקם כי באמת פגעתי בהם. חלקם לא". 
"אתה הרסת לי את החיים. לי ולעוד הרבה ילדים שפגעת בהם. לי ולעוד הרבה אנשים שאני ועוד כמה ילדים פגענו בהם. אתה יושב בכס חוד הפירמידה של תעשיית רוע ומעשים רעים!. אתה כיבית לנצח את מי שיכולתי להיות".

No comments:

Post a Comment