Search This Blog

Monday, June 26, 2017

זה השוטר שחשוד בפדופיליה

בועז מישורי, בן 45 ממרכז הארץ, הוא השוטר החשוד בביצוע עבירות מין בקטינים. כמה שבועות לאחר שהשוטר נעצר, התיר בית משפט השלום בתל אביב לפרסם את שמו, זאת לאחר שנציג מח"ש אמר שיש צורך בפרסום שמו על מנת לקבל תלונות נוספות. "אנחנו מעריכים שיהיה גל צונאמי לאחר התרת הפרסום. יבוא עוד מתלוננים", אמר נציג מח"ש בדיון בשבוע שעבר. הוא חשוד בעבירות מין כלפי כמה קטינים. 

מישורי משרת במשטרה יותר מ-20 שנה, וכיום הוא מוצב במוקד מאה שבמחוז ש"י. לפני חמש שנים התנהלה נגדו חקירה בגין חשד לעבירות מין בשתי ילדות, אך התיק נסגר לבסוף מחוסר ראיות. בעקבות החקירה הוא הועבר לתפקיד עורפי. 

מישורי נעצר לפני כמה שבועות,  בחשד כי ביצע עבירות מין בקטינה כבת 6, בתם של מכריו. נציגת מח"ש הדרה וילק אמרה באחת מהארכות המעצר כי קיים חשד שיש בתיק החקירה מתלוננות נוספות. "יש בתיק חשד ליותר ממתלוננת אחת", אמרה וילק והוסיפה: "התיק הקודם נסגר מחוסר ראיות. בשל כך ראש משאבי אנוש במשטרה הנחה שהוא לא יבוא במסגרת עבודתו עם קטינים. כעת מדובר בתיק מורכב. הוא כבר נחקר והוזהר שלא להתקרב לקטינות והנה הוא פה שוב באותם חשדות. מדובר בחשדות כבדים. מדובר באדם מסוכן". 

קובי פלומו, עורך דינו של מישורי, אמר לפני הדיון בעניינו בשבוע שעבר: "הלקוח שלי שוטר ותיק ומוערך. אני מבין את הרגישות וכמובן שיש מקום לבצע חקירה, אך יחד עם זאת אני מציע לא לקפוץ למסקנות. באשר לתלונה הקודמת - הוא נחקר בדין תלונה אחרת שאינה קשורה לתיק הזה. לאחר שישבנו עם מח"ש התיק נסגר והוא אפילו לא הועמד לדין משמעתי".  

No comments:

Post a Comment