Search This Blog

Monday, June 12, 2017

תושב בני ברק היכה את אשתו ופצע את בנו

תינוק בן 7 שבועות אושפז לפני מספר ימים בבית החולים שיבא בתל השומר, לאחר שהרופאים אבחנו כי יתכן והגולגולת שלו שבורה. החשד הוא, שאביו (37), תושב בני ברק, הוא שפצע אותו בשוגג תוך כדי שתקף את אשתו.
השוטרים שהגיעו לבית האב הובילו אותו למעצר, כשהחשד הוא 'תקיפת חסר ישע' ו'גרימת חבלה חמורה'. בבית המשפט השלום הוחלט בסוף השבוע להאריך את מעצרו, אף שלדבריו, הוא לא התכוון לפגוע בבנו.
השתלשלות הדברים, לפי הפרסום ב'ישראל היום': בסוף השבוע האחרון התקבלה במשטרת מרחב דן תלונה מאישה על כך שבעלה, שעזב לאחרונה את ביתו ועבר להתגורר בבית הוריו, הגיע ביום חמישי האחרון בחזרה לביתם.
בין השניים החל ויכוח מילולי, ולדברי האישה בעוד היא מחזיקה בידיה את תינוקם בן ה־7 שבועות, בעלה איבד שליטה על עצמו תוך כדי הוויכוח, וחבט בה במכות אגרוף בפניה, שכתוצאה מהן נחבט ראשה של האישה בראש התינוק.
רס"ב אורי וולף, נציג המשטרה, אמר בדיון בבית המשפט: מדובר באירוע חמור מאוד, התיק יועבר לפרקליטות. לדבריו, האישה התלוננה רק בסוף השבוע, יום לאחר הפגיעה בה ובפעוט, מאחר שחששה מבעלה. "אם החשוד ישוחרר, הוא עלול לשבש את החקירה", אמר השוטר לשופט עמיעד רט.
פרקליטו של האב, עו"ד אייל שמחוני, אמר בדיון: "התוצאה מאוד חמורה, גם בעיני החשוד, שכן הוא לא בא לפגוע, אלא הוא בא בניסיון להסדיר את היחסים ביניהם. האישה סובלת מהלם שלאחר הלידה, ולא היתה להם תבונה לפנות לרווחה לקבל הדרכה. המסוכנות מצידו היא לא של הכוונה, אלא של התוצאה - ובלי ספק, החשוד ייתן את הדין על הכאת אשתו".
כאמור, השופט השתכנע מטענות המשטרה והאריך את מעצר האב החשוד בשלושה ימים ואף שלח אותו להסתכלות פסיכיאטרית ראשונית.

No comments:

Post a Comment