Search This Blog

Wednesday, December 22, 2010

הכלה גילתה: ארוסה בוגד בה עם אמא שלה


סיון, בת 25 מאזור השרון, חשה לאחרונה שמשהו אינו כשורה בהתנהגותו של בעלה לעתיד. בלש פרטי ששכרה חשף את הבגידה הכפולה: הארוס מנהל רומן עם אמה. הכלה ההמומה ביטלה את החתונה, סיפרה לאביה שעזב את הבית, ואם זה לא מספיק - היא הפיצה את "סרטון הבגידה" בקרב חבריו של ארוסה

לכלה לעתיד ציפו שתי הפתעות מאוד לא נעימות: סיון, בת 25 מאזור השרון, חשדה שמשהו אינו כשורה בהתנהגותה של בעלה לעתיד. לכן היא שכרה את שירותיו של מרקוס סיפוקובס, בעל משרד החקירות הפרטי "מציאות חקירות" - כדי שיוודא, לקראת החתונה, שהכל בסדר. את הידיעה מביא הבוקר נתיב נחמני בעיתון "מעריב".

כבר ביום שלמחרת נחשף שהכל ממש לא בסדר. הבלש הפרטי עקב אחרי החתן לעתיד, שפתח את יומו בישיבה בעבודה. לאחר מכן נכנס אל רכבו ואסף אישה נאה מחניון באזור. החוקר סיפר לעיתון כי הבעל לעתיד "שלח הודעה לארוסתו, בה כתב שנכנס לישיבה ולא יהיה זמין". אבל החוקרים ידעו - הוא כבר מזמן נמצא על כביש החוף.


- פרסומת -לאחר המפגש עם המאהבת, החוקרים עקבו אחריה עד לביתה. באותם רגעים גם התקשרו לסיון ובישרו לה בצער, שארוסה בוגד בה. כשאמרו לה החוקרים היכן הם נמצאים, אמרה הצעירה המופתעת כי זו הכתובת של הוריה. "סיפרנו לה באיזה רכב האישה נוסעת ואיך היא נראית, והיא השתתקה ומיהרה לחייג אל אמה מהקו השני", סיפר החוקר.

לאחר עימות בין האם לבתה, ביטלה סיון את החתונה. היא גם הודיעה על הבגידה הכפולה לאביה, שמיהר לעזוב את הבית. אבל נקמתה האמיתית של הצעירה הגיעה בהמשך - הכלה הפגועה לקחה את סרטון הבגידה שצילמו הבלשים הפרטיים והפיצה אותו בין חבריו לעבודה של הארוס הבוגדני.

No comments:

Post a Comment