Search This Blog

Wednesday, July 19, 2017

צעירה טענה בפייסבוק: "טרמפיסט חרדי תקף אותי"; המשטרה עצרה אותו

עיר חרדי בן 24 מת"א, נעצר בחשד שביצע מעשה חמור ואסור 

לפני כחמישה חודשים, רכב שחלף בשעת לילה בכביש, עצר לטרמפיסט חרדי שביקש להגיע ליעד, כך פרסמה בפייסבוק צעירה. על פי התיאור שלה, הטרמפיסט, צעיר חרדי, ביקש טרמפ ובמהלך הנסיעה לטענתה החל לבצע בה מעשים חמורים ואסורים. 

"כשעמדתי ברמזור, ניגש אליי לחלון בחור צעיר, חובש כיפה שחורה, לבוש בבגדי חרדי, חולצה לבנה ומכנס כחול כהה, הוא הרכיב משקפיים ללא מסגרת ומעל השפה הייתה לו נקודת חן. החלון שלי היה פתוח והוא ניגש אליי ושאל אם במקרה אני מגיעה להוד השרון.. נלחצתי.. אני לא עוצרת טרמפים לגברים ובטח שלא באמצע הלילה" כתבה בפוסט ארוך, והמשיכה כי "היו לו פנים של "ילד טוב ירושלים" ואם לומר את האמת, בטיפשותי ריחמתי עליו, השעה הייתה 1 בלילה, אין אוטובוסים והרגשתי שאני עושה מעשה טוב. באמת שהיססתי וגם קצת פחדתי, אבל הסכמתי לעזור לו". 

בהמשך הפוסט תיארה הצעירה כי במשך שעתיים וחצי הוא ניסה לתקוף אותה "ניצלתי רק בחסדיו הרבים של הקב"ה שהכניס בי מילות תחנונים שיתן לי לחזור הביתה בריאה ושלמה לילדים שלי. שעתיים וחצי של תפילות בלתי פוסקות לאבא שבשמים שיושיע אותי - והוא הושיע. הצלחתי לברוח בסופו של דבר, ישתבח שמו". 

בעקבות הפוסט בפייסבוק, משטרת מחוז שרון פתחה בחקירה והזמינה את הצעירה למסור עדות, ועם עיבוי הנתונים, ביצעו פעולות נוספות בניסיון להתחקות אחר זהות החשוד. משנודעה זהותו של החשוד בתקיפה, הצעירה קבעה איתו מקום מפגש בצומת רעננה. 

מחלק מודיעין בילוש תחנת כפר סבא שהתייצבו במקום מבעוד מועד, זיהו את החשוד עם הגעתו למקום המפגש והוא נעצר לחקירה. 

מדובר בתושב תל אביב בן 24. ל'בחדרי חרדים' נודע כי בחקירתו קשר את עצמו למקרה. במשטרה חושדים כי אין מדובר במקרה בודד אלא בדפוס שחוזר על עצמו. 

החשוד יובא בשעות הקרובות לבית משפט השלום שם המשטרה תבקש להאריך את מעצרו.

No comments:

Post a Comment