Search This Blog

Thursday, July 6, 2017

מלמד בתלמוד תורה באלעד הואשם בביצוע מעשים חמורים ואסורים בתלמידיו

וּבִעַרְתָּ הָרָע מִקִּרְבֶּךָ: מלמד בתלמוד תורה באלעד בן 45 הואשם כי ביצע מעשים חמורים בשני תלמידים, בין היתר בתלמוד התורה בו עבד והמשיך לתקוף את אחד מהם גם לאחר שעזב ונכנס ללמוד בישיבה. 

פרקליטות מחוז מרכז הגישה היום (רביעי) לבית משפט השלום בפתח תקווה כתב אישום נגד תושב בני ברק בן 45, בגין ביצוע מעשים חמורים ואסורים. הנאשם, שימש כמורה בתלמוד תורה באלעד וביצע את המעשים בשני תלמידים קטינים, בין היתר בבית הספר בו לימד. 

כתב האישום מגולל שורה של תקיפות חמורות ואסורות שביצע באחד הילדים במשך כשנתיים. מדובר במלמד כיתה ח' בתלמוד תורה, והילד לא היה תלמידו. אולם, הנאשם נהג לקיים עם הילד שיחות חינוכיות על בסיס קבוע באשר לערכים והקשר עם הדת. במסגרת הקשר, על פי כתב האישום, נהג לתת לו כספים וממתקים על מנת שישתתף בפעילויות חברתיות שונות. 

במהלך השנים 2015-2016 במספר רב של הזדמנויות, נכנס איתו לאחר מחדרי הלימוד ונעל את הדלת, אז ביצע בו מעשים חמורים ואסורים. את המעשים ביצע, על פי כתב האישום, גם בבריכה בפתח תקווה שם ילדים למדו שחייה וכן בעת שהגיע לבקר את התלמיד כאשר חש ברע ולא הגיע ללימודים. 

אם לא די בכך, גם לאחר שהילד חגג בר מצווה והתקבל לישיבה בבני ברק בסיוע הנאשם, הגיע לשם לבקשת מנהל הישיבה בעקבות התנהגותו השלילית של הנער. הנאשם והנער נכנסו לחדר הפנימיה של הנער והמשיך גם שם לתקוף אותו. 

נוכח המעשים החמורים בהם הואשם ביקשו בפרקליטות לעצור את הנאשם עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו.

No comments:

Post a Comment