Search This Blog

Sunday, July 2, 2017

אישום: "הכריח עובדות לשכב עמו בשירותים"

כשלושה שבועות לאחר שנעצר, כתב אישום חמור הוגש היום (ראשון) נגד מתתיהו (מתי) בן דוד בגין עבירות רבות של אונס, מעשה סדום ומעשים מגונים בשש נשים שהיו כפופות לו במשרדי הפרסום בירושלים אותם ניהל. על פי כתב האישום, ניצל בן דוד את סמכותו בחברה כדי לפגוע ולהטריד נשים צעירות מהמגזר החרדי, שעבדו תחתיו, במספר מקרים בלשכתו, בשירותים של המשרד ובמספר אתרים נוספים.
בכתב האישום שהגישה הפרקליטות לבית המשפט המחוזי בירושלים, באמצעות עו"ד ליזו אבקסיס-וולפוס, נגד בן דוד, תושב ירושלים בן 30, תואר כיצד הוא נהג לחזר אחר העובדות במשרדי הפרסום "אי מדיה 1 בע"מ" ו"גל-אורן" בבירה. עוד פורט כיצד נהג להחמיא להן לעיתים תכופות על הופעתן החיצונית, גם בהודעות SMS, לשאול אותן שאלות אישיות ואף לקרוא להן ללשכתו לעיתים תכופות, זאת למרות ששגרת העבודה לא דרשה זאת, שם ביצע בהן את זממו.
עוד צוין כי בחלק מן המקרים, העירו העובדות לבן דוד על התנהגותו וביקשו ממנו לחדול מכך. כשהעובדות לא נעתרו לחיזוריו, נהג בן דוד, כך על פי כתב האישום, להתנכל להן ולאיים עליהן בפיטורים.
"אשתי לא חושדת בי, הנה אתמול שכבתי איתה"
בכתב האישום תואר כיצד במספר רב של הזדמנויות, בתדירות של כשלוש פעמים בשבוע, הכריח בן דוד מאחת המתלוננות לפגוש אותו בשירותים של המשרד, שם היה מפשיט אותה וכופה את עצמו עליה. במקרה אחר, דרש בן דוד מהמתלוננת לקיים יחסי מין עם חברו שהזמין למשרד, לו אמר כי כדאי לו לבוא כי "יהיה מעניין". לאחר שהמתלוננת סירבה, הכריח אותה בן דוד לקיים יחסי מין בזמן החבר צפה ונגע בעצמו.
במקרה אחר, עקב בן דוד אחר מתלוננת אחרת בעת שנכנסה לשירותים של המשרד, נכנס אחריה לתא השירותים ונעל את הדלת. שם בן דוד הפשיט אותה ודרש ממנה לקיים עמו יחסי מין בטענה ש"כולן עושות את זה", אך המתלוננת סירבה. למרות ההתנגדות, בן דוד הכריח אותה להישאר בתא עד שהגיע לסיפוקו. בחלוף מספר ימים, הזמין בן דוד את המתלוננת לשירותים, שאל אותה "את אוהבת אותי?" ואף אמר לה "אשתי לא חושדת בי, הנה אתמול שכבתי איתה".
לאחר אותו מקרה, המשיך בן דוד לבקש מהמתלוננת לקיים עמו יחסי מין, אך זו סירבה בטענה שהיא "לא רוצה בכך". בתגובה, הפסיק בן דוד לדבר איתה והחל להתעלם ממנה במשרד. לאחר יומיים קבלה המתלוננת בפני בן דוד כי אין באפשרותה לעבוד כך, ובן דוד השיב לה: "זה באשמתך. את צריכה לעשות את מה שאומרים לך". במהלך הדיון ביקשו בפרקליטות להאריך את מעצרו של בן דוד עד תום ההליכים.

No comments:

Post a Comment