Search This Blog

Wednesday, May 25, 2011

Rabbi Wolpe: Netanyahu Will End Up Like Sharon




























Israel - Rabbi Shalom Dov Wolpe, chairman of the Task Force to Save the Land of Israel, responded on Tuesday to Prime Minister Netanyahu’s speech in Congress.

“In Netanyahu’s remarks in the U.S. Congress, he declared war against G-d and he will be punished for his remarks,” said Rabbi Wolpe and added: “Netanyahu will end up like Sharon, Olmert, and Katsav who worked to give parts of our homeland to the enemy.”
---------------------------------------------------------------

יממה מיוחדת היתה אתמול. אם לא שמתם לב, לא נורא. בטח הייתם עסוקים בתורה ומצוות, בהפצת המעיינות ובדברים חשובים יותר מאשר בדיקה 'מה חדש', אבל בכל זאת, אי אפשר שלא להגיב.

מיליוני יהודים בעולם, ואתם עמם עשרות מיליונים שאינם יהודים, רותקו אתמול לשני נאומים חשובים של ראש ממשלת ישראל, מר בנימין נתניהו. הראשון היה מול 12 אלף צירי השדולה היהודית-אמריקאית איפא"ק, לה זכויות רבות ביחס המיוחד לה זוכה ישראל וצרכיה באוזני השלטון האמריקאי, והשני מול קרוב ל-600 נבחרי העם האמריקאי, שהריעו ממושכות לנאום תקיף, אמיץ וחשוב, שהבהיר בשידור חי לעולם כולו את עמדות ישראל.

עם כל הכבוד למסרים החיוביים והתקיפים שהעביר בכישרון נדיר ראש הממשלה, באנגלית מהוקצעת, בנושאי ירושלים, ביטחון עם ישראל, ההיסטוריה והשייכות לארץ זו מימי אבותינו אברהם יצחק ויעקב ועוד, אנו כחסידי חב"ד לא יכולים להשלים עם הדברים המסוכנים ש'אולץ' לומר כדי לרצות אי אלו גורמים שלוחצים, [בעידוד יהודים אכולי שנאה עצמית ויצר הרס עצמי – כידוע, שרק הם מביאים את הצרות הצרורות מבית ומבחוץ].

אכן, נתניהו אמר דברים של הבל ורעות רוח על זכות ערביי ארץ ישראל למדינה פלסטינית, הדיבור המסוכן על השארת יישובים מחוץ לריבונות ישראלית, ועוד אי אלו 'פנינים' המנוגדים לחלוטין לתורת ישראל ולהלכה היהודית, ומי כמונו יודעים זאת היטב כמי שחונכנו על משנתו הבהירה והברורה של הרבי.

■ תמונת הרבי בטקס הקבורה

וכאן מגיע האבל הגדול: אתמול, הונפה תמונתו של הרבי, הקדוש לנו מכל, באירוע מביש, מחפיר והזוי, שהונהג על ידי כמה תמהונים העוטים על עצמם לבושים חיצוניים של חסידי חב"ד.

שעות לפני כן, ראינו גם אתמול, מחאה חריגה אחרת של יהודי יקר, חסיד חב"ד, מול משכן הכנסת – אבל מעוררת כבוד או אמפתיה, משום שהוא עמד שם לבדו והציג את עצמו, לא העיז לשרבב את דמותו של הרבי, לא הכניס מילה על חב"ד או על ליובאוויטש, כי הוא יודע שאין לו רשות לייצג תנועה שלימה, ובוודאי לא לקשר זאת אל הרבי.

מנגד, התכנסו אותם העוסקים בשנים האחרונות, בדבר אחד ויחיד להרעיל את התקשורת החילונית בדעותיהם ההזויות, שאין כל קשר בינם לבין תורה, לבין חסידות, לבין חב"ד, לבין הרבי ולא כלום.

בשקדנות מוזרה הם שוב ושוב מעיזים לטמון ראשו של מלך, בטירוף שלהם. והגיע הזמן לומר בקול רם: עד כאן!

אתם רוצים לרוץ על גבעות או לשוטט במדרונות, בבקשה, דמוקרטיה מליאה. אבל למען השם, תעזבו את הרבי. תעזבו את תורת ישראל. תעזבו את שולחן ערוך. תעזבו את המאבק הקדוש והצודק של הרבי למען שלימות ארץ ישראל, הרי רק ואך ורק בגללכם, המאבק הזה בשנים האחרונות נחלש לצערינו, רק משום שאתם מרשים לנכס אותו לעצמכם לעוות אותו ולהפוך אותו לבלתי ישים, רח"ל.

קברניטי האויב הערבי, מלחכי הפנכה שלהם מהשמאל הקיצוני, נווטי מפלגת קדימה, וגופי התקשורת בישראל – שעשו יד אחת, במהלך השבוע האחרון, לגמד ככל האפשר את ההצלחה המופלאה של ראש הממשלה לאחד סביב הרעיונות הנכונים והחיוביים של עם ישראל בארץ ישראל, דעות – מוחות ולבבות של מיליוני אנשים בעולם כולו, במסעו החשוב בארצות הברית, הם היחידים שיצאו נשכרים מהמעשה המביש והמקומם שעשיתם אמש.

לו נוני מוזס היה יכול, הוא היה שולח לכם את נחום ברנע. לו אייל ארד, לבני וכל צוות החווה הידוע לשמצה היה יכול, הוא היה שולח לכם את בן כספית, לו עמוס שוקן והמממנים שלו באירופה היו יכולים, היו שולחים לכם את ארי שביט ואת גדעון לוי.

נבחרת התקשורת הזו, והקולגות שלהם, שנובחת ומשמיצה את ראש הממשלה כבר שבוע ימים, בצורה מעוררת קבס, היו יכולים להיות המובילים של 'טקס הקבורה של נתניהו' שעשיתם אתמול.

אבל אפילו הם, קיצוני השמאל, פרו – פלסטינאים, שלא נותנים לשום הזדמנות לכרסם בעם היהודי ובמנהיגות היהודית הנבחרת, לחמוק מידיהם, הבינו שהטקס שאתם הובלתם, נמצא הרחק מכל גדר של היגיון אנושי.

אבל לא עליהם דאגתינו, הם כבר דאגו למרוח את עיתוני הבוקר בכתבות שנראות לקוחות היישר מבטאון איראן או קלטות אל קעידה, המועקה שלנו היא, שאתם עדיין לא קולטים את הסכנה במה שאתם עושים, ומתיימרים להמשיך במסע ההפקרות שלכם, לביזוי וחילול שמו של הרבי, ושל חב"ד כולה.

ממארגני ההפגנה נמסר בתגובה כי תמונת הרבי לא הובאה על ידם למקום, אלא ביוזמה פרטית של אחד המשתתפים. מח"כ בן ארי נמסר כי לאחר שביקש להסיר את תמונת הרבי ולא נענה, עזב את המקום.

No comments:

Post a Comment