Search This Blog

Tuesday, December 6, 2016

ב-24 שעות: חמישה עצורים בחשד לפגיעה בקטינים חרדים

המשטרה הודיעה לפני שעה קלה (שני) כי עצרה אמש את אלעזר כהן, תושב בני ברק בן 55 בחשד כי פגע בצורה חמורה במספר ילדים תושבי העיר. על פי החשד, כהן פיתה לכאורה את הילדים בדרכים שונות להגיע עמו למקום מסתור בעיר ופגע בהם בצורה חמורה.
במשטרה אומרים כי עד כה ידוע על 4 מקרים של ילדים בני 9-10 בהם לכאורה פגע כהן. המשטרה אף פרסמה הודעה בה היא מבקשת מהורים אשר חושדים כי ילדיהם גם נפלו קורבן למעשיו של החשוד - להגיע ולהתלונן במרחב דן.
מעצרו של כהן מצטרף לשורת מעצרים שבוצעה ביממה האחרונה כנגד חשודים בפגיעה בילדים חרדים בירושלים, בני ברק ומודיעין עילית.
מוקדם יותר היום, פרסמה המשטרה כי עצרה קשיש בן 76 בחשד כי פגע בצורה חמורה בנכדתו כשהייתה בת 12. החשוד, משמש כחזן ושליח ציבור בבית כנסת בירושלים והנכדה, כיום בת 19, היא שהתלוננה וסיפרה כי הותקפה על ידו בילדותה. 
"מהחקירה עולה כי במהלך הביקורים של הסב בביתה של בתו בירושלים בשבתות ובחגים, נהג להיכנס לחדרה של נכדתו בשעות הלילה ולפגוע בה. במסגרת החקירה קשר עצמו החשוד לעבירות המיוחסות לו וכן נבדק חשד כי פגע בבני משפחה נוספות" נמסר.
זמן קצר לאחר מכן, הודיעה משטרת מחוז ש"י כי כוחות המשטרה עצרו חשוד שתועד במצלמות האבטחה כשהוא פוגע בילדה ברשת מזון בעיר מודיעין עלית.
הסרטון שפורסם ברשתות החברתיות אמש הציג תיעוד של בעל חזות חרדית פוגע בילדה בחנות בעיר מודיעין עילית. במשטרה טוענים כי עם קבלת הסרטון משטרת ישראל פתחה בחקירת המקרה תוך ניסיון להתחקות אחר זהותו של החשוד במעשה. מהמשטרה נמסר כי "לפני זמן קצר עצרו השוטרים את החשוד תושב העיר בשנות ה 20 לחייו, בשעה זו החשוד מובל לחקירה במשטרה בחשד למעשים חמורים".
אמש אישרה המשטרה כי עצרה חשוד חרדי כבן 22 תושב העיר בית שמש שנהג ליצור קשר עם ילד כבן 13 באמצעות הודעות SMS ששלח למכשיר הנייד שלו, לאחר מכן תקף הצעיר את הילד בצורה חמורה.
כשהדיווח התקבל במשטרה, בוצעו פעולות חקירה בעזרתן אותר הצעיר החשוד. כבר לפני כשבוע הוא נעצר, ומעת לעת הוארך מעצרו כשרק ביום שישי האחרון הוגשה כנגדו הצהרת תובע ומעצרו הוארך שוב כשהיום הוגש נגדו כתב אישום. כמו כן, הוגשה בקשה לחילוט רכבו של הצעיר התוקף.
בכתב האישום המזעזע מפורטים ארבעה מקרים, בהם ביקש מהנער החרדי להתלוות אליו לרכבו, נסע עמו למקומות שונים בעיר ושם ביצע בו את זממו. בכל המקרים, פגש התוקף את הילד בבית הכנסת השכונתי בו הוא היה נוהג להתפלל.
כמו כן, לאחר התקיפות היה לוקח החשוד את המותקף וקונה לו דברי מאכל ומתנות, אך הילד היה מסרב לקחתם. יצוין, כי לפי כתב האישום, הוא הפחיד את הילד שלא לספר את מה שעשה לו ואף איים עליו. 
בנוסף, המשטרה פרסמה אמש כי עצרה נהג מונית בחשד שתקף ילדה חרדית בת 13 בירושלים. שוטרים שפעלו בשעות הערב באזור שכונת הגבעה הצרפתית, הבחינו במונית החונה בחנייה צדדית באופן מעורר חשד.
במונית ישבה באותה עת ילדה חרדית לצד נהג המונית, הערבי. התחקור הראשוני שערכו השוטרים במקום תוך שיחה עם הילדה, העלה את החשד כי הנהג תקף אותה, מה שהוביל לעיכוב של הנהג לשם תשאול דחוף.
החקירה שנעשתה בליווי גורמי רווחה העלתה כי אכן נהג המונית תקף את הילדה החרדית בעת שאסף אותה לכיוון ביתה. לא זו בלבד, אלא אף נחשף כי הנהג הערבי הזה תקף אותה גם כמה שבועות קודם. במהלך חקירתו הודה הנהג במיוחס לו ובמשטרה אומרים כי החקירה בעיצומה.

No comments:

Post a Comment