Search This Blog

Tuesday, January 10, 2017

מצ"ח חוקרת: חייל חרדי טען שקצין הטריד את אשתו

מבוכה בפרויקט שילוב החרדים של צה"ל: קצין צה"ל בדרגת סרן המשמש בתפקיד מרכזי בפרויקט "שילוב חרדים" (שח"ר) פרש מצה"ל על רקע טענות שהעלה אחד מחייליו החרדים לפיהן הוא התנהג בצורה בלתי הולמת כלפי אשת החייל הנשוי. כך נודע ל-ynet. מצ"ח פתחה בחקירת המקרה. בצה"ל טוענים כי הקצין השתחרר היום (ג') מרצונו מהשירות הצבאי, אך הדבר עורר מבוכה גדולה במסלול השח"ר בצה"ל ובזרוע בה שירתו החייל והקצין.

החייל חווה משבר בנישואין, ושיתף בכך את מפקדו - חרדי בעצמו. המפקד - מוסמך לרבנות ורב צבאי בהכשרתו - הציע לנסות לגשר בין בני הזוג ולהשכין "שלום בית" - והשניים הסכימו. על פי החשד, את הקשר שנוצר בעקבות כך עם האישה כיועץ זוגיות ניצל הקצין החרדי כדי לנסות להתקרב אליה. 

על פי טענות החייל, הקצין ניסה לחבקה בניגוד לרצונה בביתה ובמקום עבודתה ופנה אליה טלפונית בהצעות מגונות ובהודעות כתובות בוטות. כאשר ביקשה ממנו לחדול ממעשיו איים עליה כי אם תספר עליהם לבעלה או לכל אדם אחר הוא יטען כי שכבה איתו.

בינתיים, החייל הצליח לשקם את הנישואים עם אשתו - והוא זה שהתלונן נגד הקצין. בידי המשטרה הצבאית עדויות של חיילים נוספים ביחידה התומכות בטענות. בשל כך דרש מפקדו של החשוד כי יעזוב את תפקידו ויפרוש משירות לאלתר, והיום הוא השתחרר מצה"ל.

מדובר צה"ל נמסר הבתגובה: "בנושא נפתחה חקירת מצ"ח ובסיומה יועברו הממצאים לבחינת הפרקליטות הצבאית. הקצין ביקש להשתחרר ביוזמתו ובקשתו אושרה".

No comments:

Post a Comment