Search This Blog

Tuesday, January 10, 2017

פיצוץ במכוניתה של מרגלית צנעני

אור יום: פיצוץ אירע בכלי רכב חונה של מרגלית צנעני ברחוב העלייה השניה בעיר אזור, בזמן שהזמרת ישבה במסעדה במקום. לא היו נפגעים באירוע וחבלן המשטרה בדק את הזירה ומצא שרידי מטען חבלה. לדברי המשטרה הרקע לאירוע פלילי. המטען הונח מלפנים, כנראה מתחת למנוע, ולמכוניתה של צנעני נגרם נזק קל. 

במשטרה מעריכים כעת שהפיצוץ לא נועד לפגוע בה אלא להעביר מסר מאיים. החוקרים יגבו מצנעני עדות כדי לבדוק האם היא מסוכסכת עם העולם התחתון או אם יש לה חובות כספיים לשוק האפור. 

מוקדם יותר טענה צנעני כי הפיצוץ אירע בגלל בעיה במנוע. עוד אמרה כי היא לא חושבת שמישהו רוצה לפגוע בה ושלדעתה מדובר בכשל טכני בלבד. למעריציה ניסתה להעביר היום בצהריים מסר מרגיע. בעמוד הפייסבוק הרשמי שלה כתבה את הסטטוס הקצר: "הכל בסדר", בצירוף אימוג'י של לב וסמיילי. 

ב-2011 נעצרה מרגול בחשד לקשירת קשר לביצוע פשע וסחיטה באיומים של אמרגנה  אסף אטדגי באמצעות העבריין מיכאל חזן. בין מרגול ואטדגי ניצת אז עימות על רקע חלוקת ההכנסות מייצוגו של עומר אדם. מרגול איבדה אמון באטדגי וחשדה כי דיווחיו על ההכנסות מהופעותיו של אדם אינם אמיתיים ועל כן ביקשה להצמיד אליו את בנה אסף כמפקח וכשותף. בנוסף לכך פנתה לעבריין מיכאל חזן כדי שישמש לה "גב" במהלך התנהלותה מול אטדגי. 

לפי כתב האישום סברה מרגול כי מעורבותו של חזן "תטיל פחד ומורא על אטדגי, כפי שאכן אירע בפועל". מרגול דאגה ליידע את אטדגי על קרבתה הרבה לחזן ולמשפחתו, ובהמשך קיבל אטדגי מסרים מאיימים מחזן באופן ישיר, בין השאר בשיחות טלפון שיזמה מרגול עצמה. 

אחרי 17 ימי מעצר בנווה תרצה היא שוחררה למעצר בית, ולבסוף חתמה עם הפרקליטות על עסקת טיעון. היא הודתה בעבירה של סחיטה ואיומים והוטל עליה עונש של שישה חודשי עבודות שירות, שאותם ריצתה בבית החולים אסף הרופא.

No comments:

Post a Comment