Search This Blog

Thursday, January 12, 2017

חשד ליחסים אסורים עם 60 קטינות: נעצר עבריין בן 32

חוקרי משטרת ישראל גיבשו תשתית ראייתית להעמדה לדין של אלון דמארי, תושב יבנה בן 32, בחשד לשורה של עבירות מין חמורות נגד קטינות. לפי החשד, דמארי יצר קשר עם נערות בגילאי 17-144, וזאת בעת שהיה תחת צו פיקוח עברייני מין שאסר עליו ליצור קשר עם קטינות. היום בצהריים (יום ה') יובא דמארי להארכת מעצר נוספת בבית משפט השלום בראשון לציון, לקראת הגשת כתב אישום בעניינו בשבוע הבא. 

במהלך החקירה בעניינו, נשאלו 60 קטינות מכל רחבי הארץ, שאיתן יצר קשר החשוד. על פי החשד, ב-12 מקרים קיים החשוד יחסי מין עם הקטינות בצימרים או ברכבו. דמארי נעצר בסוף חודש דצמבר, לאחר חקירה סמויה שניהלה המשטרה בשיתוף יחידת צור של שב"ס. זאת בעקבות החשד שהפר את תנאי צו הפיקוח ויצר קשר עם הקטינות. 

במהלך חיפוש שנערך על החשוד ובביתו נתפסו שני טלפונים סלולריים, שמבדיקתם עלה כי החשוד יצר קשר באמצעות מסרונים ורשת האינטרנט עם עשרות בנות. בבדיקה שערכו חוקרי המשטרה במכשיר הנייד שהיה ברשות החשוד, התגלו 65,000 תכתובות שביצע עם קטינות מכל רחבי הארץ. 

את השיחות עם הבנות הצעירות ביצע החשוד באמצעות הרשתות החברתיות, בפייסבוק, באינסטגרם ווואטסאפ, תוך שהוא מציג עצמו בשם "אבי" עם תמונה של אדם אחר. התכתובות שניהל החשוד עם הקטינות נעו משאלות כלליות עד להצעות מפורשות בסגנון "יצא לך לזרום עם גדולים", "שווה לטעום את השפתיים שלך", "את היית כבר ערומה עם מישו" (הטעות במקור). 

No comments:

Post a Comment