Search This Blog

Sunday, January 8, 2017

נתניהו הוקלט בשיחה עם מו"ל "ידיעות אחרונות" נוני מוזס

ראש הממשלה בנימין נתניהו הוקלט בשיחה עם מו"ל "ידיעות אחרונות", נוני מוזס - כך פורסם היום בחדשות 2. השיחה הזו היא זו שעומדת במכרז חקירתו השנייה של נתניהו בימים אלה.
כפי שנחשף היום ב"הארץ", החקירה השנייה עוסקת בהקלטות של נתניהו יחד עם איש עסקים באופן שנחשד כקשור בטובת הנאה. לפי הפרסום בערוץ 2, השיחה התקיימה כאמור עם מוזס, אך לא ברור מה נאמר בה.
נתניהו ומוזס הם שני אויבים מרים מזה שנים. נתניהו טען במשך שנים כי "ידיעות" מסקר אותו באופן שלילי מטעמים לא עניינים. מנגד, מקורבו של נתניהו, איל ההימורים שלדון אדלסון, הקים את עיתון "ישראל היום" ב-2007 בהשקעה אדירה, חילק את העיתון חינם במטרה לפגוע בכוחו של מוזס.
ואולם כפי שנחשף ב-TheMarker, ב-2009 נוהלו בין נתניהו למוזס מגיעים ישירים. המגעים נסבו סביב הכוונה של "ישראל היום" לצאת במוסף סוף שבוע נרחב באופן שהיה פוגע עוד יותר ב"ידיעות". הימים היו אז ימי בחירות 2009. מוזס סיפר לאנשים בסביבתו כי הגיע לדיל עם נתניהו וכי "ישראל היום" לא יוציא מהדורת סוף שבוע. בסופו של דבר אכן יצאה מהדורה כזו, ו"ידיעות" שב לתקוף את נתניהו בחריפות.
באותם ימים גם עבר לשמש ניר חפץ, לשעבר עורך בכיר ב"ידיעות", לתפקיד ראש מטה ההסברה הלאומי במשרד ראש הממשלה. חפץ עצמו סיפר כי קיבל את התפקיד לאחר שיחה בין מוזס לנתניהו.
בשלב זה, לא ברור האם החקירה נסובה על הדיל הזה ב-2009 או על עסקה אחרת בין הצדדים.

No comments:

Post a Comment