Search This Blog

Sunday, February 12, 2017

רב, אב ל-6, חיזר בכפייתיות והטריד מינית

הרב משה פטרון, תושב ההתנחלות בית אל חשוד בניסיון פריצה לבית, הטרדה מינית וביצוע מעשים מגונים. גורם המעורב בפרטי הפרשה מסר לאפליקציית החדשות 360, כי רק בשבועיים האחרונים ניסה הרב החשוד במעשים, לתקוף פעמיים אישה. 

במקרה הראשון הגיע לכאורה הרב פטרון לביתה של האישה עם כיסוי פנים וכפפות, לאחר שהתקשר אליה באופן כפייתי מספר רב של פעמים ממספר חסוי. על פי החשד, הוא ניסה לפרוץ לבית בכוח תוך שהוא מחבל בתשתיות הבית. כשמאמציו לא עלו יפה בידיו, הוא סב על עקבותיו. 
 
כעבור מספר ימים, על פי החשד, הגיע הרב שוב לביתה של האישה כשהוא מכוסה פנים, לאחר ששוב התקשר אליה פעמים רבות ממספר חסוי. במבואת הבית הוא הוציא לכאורה את איבר מינו וביצע מעשה מגונה ואז ניסה לפרוץ פיזית למבנה. הוא נתפס בשעת המעשה ונמסר לידי המשטרה. לידי המשטרה הועברו הוכחות מוצקות לביצוע המעשים. יש לציין כי קיים חשד שהרב החשוד במעשים ניסה לבצע תקיפות דומות בעבר, והמשטרה חוקרת את העניין. 

בבית אל מתארגנת עצומה הקוראת לרב החשוד לעזוב את היישוב. תושב היישוב אמר לאפליקציית החדשות 360: "אנחנו פשוט בהלם מהסיפור הזה, אבל תומכים בנפגעת באופן מוחלט". תושבת נוספת אמרה "זה הזוי, מדובר לכאורה בבן אדם מ"משפחה טובה", כבר אי אפשר לדעת שום דבר על אף אחד". 

הרב, המוכר בשורות הציבור הדתי לאומי, היה ממקימי הישיבה התיכונית בית אל ואף עמה בראשה, לימד עד לפני שנתיים במדרשה לנשים באוניברסיטת בר אילן, וכן לימד במכללת אורות, מכללה דתית לחינוך באלקנה שבשומרון. 

החשוד, אב לשישה ילדים, שהה במעצר בית מה-6 לפברואר והשתחרר אתמול (שבת). המשטרה חוקרת את העניין לצורך הגשת כתב אישום.  

No comments:

Post a Comment