Search This Blog

Sunday, March 5, 2017

קרא 'שיקסע' לבת 11 ופצע אותה עם ספל חרסינה

אלין, אמה של עדן לוי, בת 11 מבני ברק, לא מצליחה להירגע מהחוויה המפוקפקת שעברה על בתה: אמש (מוצאי שבת), פסעה עדן הקטנה ברחוב יהודה הלוי בבני ברק וגבר דתי שיצא מבית כנסת פתח בזעקות 'שיקסע' וזרק לעברה ספל חרסינה שפצע אותה בפניה.
לאחר שהותקפה ניגשה האם עם בתה לקבל טיפול בבית החולים שניידר שבפתח תקווה, שם תפרו את החתכים על פניה. "הבת שלי מאוד קרובה אלי, חשוב לי מאוד לשדר לה שאנחנו חזקים ולחזק לה את הביטחון כדי שתוכל לחזור לשגרה כמה שיותר מהר, למרות שנפגענו עמוקות מהתנהגות המחרידה הזאת", כתבה האם בפייסבוק.
היא הוסיפה בכאב: "עכשיו הבת שלי צריכה להסתובב עם שתי צלקות כל החיים, אחת בלב מהתנהגות המגעילה מאדם 'כאילו' דתי, ושנייה על הצלקת שעל פניה. אני כועסת".
הבוקר ניגשה האם לתחנת המשטרה והגישה תלונה על התקיפה הקשה. לאתר וואלה! NEWS היא מתארת: "עדן ילדה רגישה שמאוד אוהבת את הסביבה הביתית ואת בני משפחתה. אתמול החליטה להתלוות אל אחת מחברותיה לפעילות בסניף 'בני עקיבא' שליד הבית שלנו. משום מקום הגיע הגבר החרדי הזה מהתפילה, קרא לבת שלי 'שיקסע' וזרק עליה ספל חרסינה. הכוס נשברה לידה והרסיסים שעפו על עדן חתכו אותה בסנטר".
"במה חטאה הבת שלי?", היא שואלת בכאב. "היא מתלבשת צנוע, לא מחפש בעיות, זה פשוט רוע לב. החברות שלה סיפרו לנו שבכל שבת אותו חרדי אומר להן שהן לא דתיות מספיק ושיעזבו את המקום".
"בנס שברי ספל פגעו רק בסנטרה של עדן ולא פגע באחד מכלי הדם שבצווארה. אני לא רוצה לחשוב מה היה קורה", היא מסכמת.
גולשים רבים, בהם חרדים, הגיבו בזעזוע לפוסט של האם הכאובה: "המקום מרושת במצלמות אבטחה, מה שאומר שאם זה נכון אפשר להגיש נגדו כתב אישום", כתב אחד. אחר הגיב: "פשוט מזעזע. תמיד יהיו יוצאי דופן קיצוניים בחברה שלנו, ילדה כזו קטנה הפכה לקורבן תמים לשנאה ורוע לב. אך אל לנו להכליל את כל החברה החרדית, יש בניהם אנשי חסד ושלום. הפוגעים והקיצוניים שבהם הם שולי החברה המתוסכלים".

No comments:

Post a Comment