Search This Blog

Thursday, November 10, 2016

אב מואשם שסימם את בתו במשך שנים ואנס אותה כשהיתה רדומה

תב האישום מתאר מסכת שחזרה על עצמה מדי שבוע במשך כשנתיים. האב מואשם שפורר תרופה מרדימה לסלט שהכין לה, ולאחר מכן נכנס לחדרה וביצע את זממו. בתחילה עודד אותה .

לצפות בסרטים פורנוגרפיים


פרקליטות מחוז ירושלים הגישה אתמול (רביעי) לבית משפט המחוזי בעיר כתב אישום המייחס לתושב בית שמש כמאה עבירות מין ובהן אונס, מעשי סדום ומעשים מגונים בבתו. על פי כתב האישום, בין אוגוסט 2008 לאוגוסט 2011, נהג הנאשם, כבן 50, לפורר או להמיס תרופה מסממת במינון גבוה לתוך האוכל שהכין לבתו, שהייתה אז בת 15 עד 18. הוא עשה זאת כדי להביא אותה למצב של שינה וריפיון שרירים כדי שיוכל לבצע בה את זממו. עם השפעת הסם, נהג האב להיכנס לחדר של בתו ולבצע את מעשיו בזמן שהיא רדומה. הפרקליטות מבקשת להורות על מעצר האב עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו.
הפרקליטות ציינה כי החומר הפעיל שבו עשה האב שימוש הוא פעיל וממכר, ובעל פוטנציאל רב לגרום לתלות פיזיולוגית. התרופה משמשת בעיקר לטיפול קצר טווח בסימפטומים של חוסר שינה, בהפחתת חרדה ובהרפיית שרירים. התרופה עלולה להשפיע בכמה דרכים, החל מחולשה ונמנום ועד הפרעות נשימה ותרדמת.
כתב האישום מצייר מסכת נוראית של התעללות מצד האב כלפי בתו. כך למשל, בכתב האישום מפורט כי בתחילת התקופה אליה מתייחסת הפרקליטות, האב החל לחשוף את בתו לסרטי פורנוגרפיה לאחר שחזרה מבית הספר. במהלך צפיה בסצנת אונס, אמר האב לבתו כי אם האישה בסרטון לא היתה מתנגדת - היא היתה נהנית מהמעשים. יתרה מכך, הוא הציע לה להדגים על גופה מעשים שצפו בהם יחד בסרטוני הפורנוגרפיה.
לאחר תקופה קצרה, החל האב לערבב בסלט שהכין לה מנות גדולות של תרופה, שלושה כדורים, בלי ידיעתה או הסכמתה. בכתב האישום ציינו כי הוא עשה זאת בכמאה מועדים שונים, כמעט אחת לשבוע. לאחר שאכלה, הבת הייתה חשה מסוחררת ועייפה. בנוסף לכך, היא חשה בחילות שלעתים אף גרמו לה להקאות.
בהשפעת התרופה, הבת הייתה הולכת לישון תוך שהיא נועלת את חדרה. עם זאת, האב היה פותח את דלת חדרה באמצעות מפתח שהחזיק בידיו, וביצע בה את זממו. במהלך כמה פעמים המעשים הסתיימו כשהבת התעוררה מתוך כאב, כשהיא רואה את אביה מעליה, עירום. אז, היא היתה נוהגת להדוף אותו מעליה וקראה לו להפסיק כי "זה כואב ומגעיל".

No comments:

Post a Comment