Search This Blog

Sunday, June 12, 2011

הבעל והאישה החרדים התגלו כזוג לסביות

מעצר הנשים



















מתנדבי ארגון השומרים רדפו אחרי גבר ואישה חרדים שגנבו כסף מקופת צדקה בבני ברק. כשנתפסו התברר שמדובר בזוג לסביות, שאחת מהן התחזתה לגבר

זוג לסביות הצליח לתעתע במשך תקופה ארוכה במתנדבי ארגון "השומרים", שסברו כי גבר ואישה עומדים מאחורי שורה של גניבות קופות צדקה בעיר.

ברחבי בני ברק פזורות קופות צדקה על עמודים, בתחנות אוטובוס ובחנויות. ביום ראשון לקראת השעה חמש בבוקר הבחינו מתנדבי הארגון ההתנדבותי,

ששומר על הסדר בעיר, בזוג שהסתובב ברחוב חזון איש ועורר את חשדם של מספר תושבים, שדיווחו על כך למוקד הארגון. המתנדבים עקבו אחרי בני הזוג וכשהבחינו בהם גונבים קופת צדקה פתחו במרדף אחריהם.

מנדי קוריץ, מתנדב בארגון, משחזר: "התחלנו לעקוב אחרי בני הזוג. הם נראו חרדים לכל דבר. אחד מהם נראה חסיד והאישה לידו התלבשה כמו אישה חרדית. ראינו אותם מכניסים חוט דיג עם מגנט אל קופות הצדקה במטרה לגנוב מטבעות. בשלב הזה הוחלט לסגור עליהם. למקום הוקפץ כוח נוסף של היחידה על מנת לעזור וביחד ניהלנו מרדף רגלי של כמה דקות כאשר הזוג מנסה לחמוק"

השניים נעצרו ואז התברר למתנדבים שכלל לא מדובר בזוג חרדי. הגבר החרדי התגלה כאישה. שתי העצורות, בשנות ה־40 לחייהן, התוודו בפני המתנדבים שהן זוג. לדבריהן, לא רצו לעורר חשד ולכן התחפשו לזוג חרדי.

למקום הוזעק כוח ממשטרת רמת גן ובחיפוש בתיקיהן של השתיים נמצאו לא רק כלי פריצה ושלל מטבעות אלא גם סכינים, סמים וקופסאות תותים שגנבו על פי החשד מחנויות פירות וירקות.

השתיים, שמוכרות למשטרה, נחקרו ושוחררו בתנאים מגבילים.

No comments:

Post a Comment