Search This Blog

Friday, May 3, 2013

המאהבת הדתייה התגלתה במערומיה על היאכטה


גבר דתי, בשנות ה־50 לחייו, נכנס למשרד חקירות נסער וסיפר כי לאחרונה הגיעו לאוזניו שמועות שאשת ילדיו רועה בשדות זרים. לדבריו, הוא שוהה ימים רבים בחו"ל ושכניו ספרו כי אשתו נראתה מספר פעמים עם גבר אחר.

הגבר סיפר כי מתנהלים הליכים בבית דין רבני נגד אשתו, שהגישה תביעה למזונות בסכום גבוה מאוד לפי הנכתב בכתובה. "פניתי כבר למשרדי חקירות, אך אשתי ערמומית מאוד ומצליחה לזהות את העוקבים אחריה, ולכן לא מצליחים לתפוס אותה על חם", סיפר הגבר הדתי.

במשרד חקירות ומעקבים קיבלו את התיק והתחילו כמקובל לבצע בדיקות אודות האשה, עבודתה, סדר יומה וכד'. לאחר ניתוח הממצאים הראשונים הוחלט לבצע מעקב ביום מסוים, שלפי מידע מודיעיני האשה "יוצאת לבלות".

הוכן צוות של שלושה עוקבים שהמתינו בסמוך לביתה ביישוב בצפון. האשה יצאה מביתה והחלה לבצע בדיקות באם עוקבים אחריה. בשעות הצהריים הגיעו

החוקרים בעקבותיה לטבריה, שם נכנסה לאחד החופים הפרטיים ונראתה עולה על יאכטה מפוארת ומפליגה למרכז הכנרת
החוקרים שכרו סירה והפליגו בעקבות היאכטה אל לב האגם. בשלב מסוים הגיעו החוקרים בסמוך ליאכטה, מתוך כוונה לצלם אותה עם המאהב. כאן עלה רעיון מקורי: אחד החוקרים החליט "ליפול למים" ולהציג עצמו כאילו הוא טובע. החוקרים התרחקו עם סירתם מהמקום, ואז החלה ההצגה מלווה בצעקות "הצילו, הצילו".

כאשר עדשות הטלסקופ היו מכוונות נראה בעל היאכטה והמאהבת הדתייה, כשהיא חשופת חזה, ממהרים לירכתי הספינה בניסיון לסייע לטובע. באותו רגע החלו המצלמות לתקתק, והגבר והמאהבת תועדו און ליין, בסדרה ארוכה של צילומים. החוקרים התקרבו לירכתי היאכטה על מנת לעזור לחברם הטובע "והתנצלו" בפני הזוג האוהב אם הפריעו למעשיהם.

כעבור כשעתיים שבו המאהב והאשה לחוף ותועדו יורדים מהיאכטה. כאשר קיבל הלקוח את הצילומים הוא לא ממש הופתע, והיה מרוצה מהתוצאות שהוצגו בפניו שכללו את פרטי המאהב, גבר נשוי ואב לשניים.

דוח החקירה והצילומים הוגשו לעורכת דין, וזו מיהרה להגיש את החומר בפני בית הדין הרבני. באחד הדיונים התייצבו החוקרים למתן עדות בבית הדין הרבני בחיפה. לתדהמתם, נראתה האשה יושבת על הספסל וקוראת פרקי תהילים, לבושה כחרדית מכף רגל ועד ראש.

הוחלט לתעד אותה במצלמה נסתרת כשהיא שקועה בפרקי הקודש. בדיון הגורלי הוכנסו החוקרים לחדר הדיונים להעיד, והקרינו את צילומי האשה החסודה קוראת תהילים.

אב בית הדין קם ואמר: "האשה צדקת מה אתם רוצים מחייה"? החוקרים חייכו להנאתנו והקרינו את סרט ההמשך, שהיכה את כולם בהלם: הרבנית נראתה לפתע חשופת חזה על היאכטה חובקת גבר מחייכת לכל עבר ובהמשך כעבור שעתיים יורדת עם ביקיני קטנטן על גופה. באותו רגע חייבו הדיינים את האשה בגט תוך שלילת מזונותיה וכתובתה.

No comments:

Post a Comment