Search This Blog

Friday, June 10, 2011

החרדים תועדו עם חשפניות - וסולקו מהלימודים













באתרו של הרב אמנון יצחק פורסמו תמונות שבהן נראים שלושה צעירים חרדים לפני שעלו על הפלגה לקפריסין. בין היתר צוין כי הם בילו במועדונים ובבינגו עם בחורות חשופות . עם שובם ארצה נודע להם כי סולקו מהישיבה. "אמרו לנו שמדובר בהפלגה לחרדים עם אוכל כשר", סיפר אחד מהם, "הסילוק הרס לי הכל"

גורמים מטעם הרב אמנון יצחק עקבו אחר שלושה חרדים צעירים שהפליגו לקפריסין לפני כחודש וחצי והביאו לסילוקם מישיבה יוקרתית בירושלים.

השלושה תועדו על ידי אנשיו של הרב יצחק כשהם מבלים במועדוני לילה ומשחקים משחקי מזל לצד בחורות בלבוש חושפני. תמונותיהם פורסמו באתר הרשמי של הרב בצד תיאור מדויק של האירועים שבהם לקחו השלושה חלק במהלך ההפלגה. אך למרות הממצאים אחד מהבחורים החרדים התחייב בפנינו השבוע: "לא היתה פריצות בהפלגה".

בכתבה שעלתה לאתר 'שופר' של הרב אמנון יצחק פורסם מעין יומן אירועים המתאר בפרוטרוט את לוח הזמנים בהפלגה שיצאה אחרי חג הפסח. "ביום שני הגענו לקפריסין, שם כולם יצאו לטיולים מאורגנים", נכתב באתר. "חלק מהבחורים הלכו למועדוני לילה מהגרועים ביותר ומובן שהקזינו (בספינה; א"ג) תמיד פתוח עד לשעות הקטנות של הלילה".

על פי המעקב, למחרת היום פרצו לכאורה שלושת בחורי הישיבה את גבולות הצניעות באופן משמעותי אף יותר. "יום שלישי: לאחר ארוחת הבוקר יש שיצאו

גם לאיי נאפה – סוג של מקום טמא לחלוטין", כתב אחד מאנשיו של הרב יצחק. "לקראת השעה 17.00 החל משחק בינגו שהנחו שתי בחורות פרוצות ברמה שהעין לא יכולה לתפוס. הצופים היו רובם דתיים מחללי שם שמיים ברבים, וחלקם בחורי ישיבות. לאחר המופע המזעזע הזה התחיל קריוקי. אחרי השעה 21.00 נפתח לציבור הרחב מועדון בקומה 7. ואת מי אני רואה שם? 'דתיים'. מה הם עושים שם? יושבים ורואים איך הבנות רוקדות, וחלקם רוקדים לידן. בסוף התייאשתי והלכתי לישון. קפצתי לראות מה קורה בקזינו וכמובן ראיתי שם 'דתיים' משחקים במכונות".

אחד מהצעירים שמעשיהם תוארו כביכול בכתבה דחה בשיחה איתנו את הדברים מכל וכל. "יצאנו להפלגה אחרי שאמרו לנו שמדובר בהפלגה לחרדים, עם אוכל כשר ושלא תהיה בה פריצות", הסביר. "במהלך ההפלגה באמת לא היתה פריצות והיו רק הופעות סולידיות של הזמרים סטלוס ואורן חן. בשלב מסוים התברר לנו שיש אדם שמצלם אותנו ומתכוון לשלוח את הצילומים למנהלי הישיבה שלנו".

וכך, הצעיר מספר כי לפני כשבועיים הוא נקרא לחדרו של ראש הישיבה, שהבהיר לו כי לאור הדברים שפורסמו ברשת האינטרנט לא נותר לו אלא לסלק אותו ואת חבריו מהמוסד. "התחננתי שנישאר, אבל הוא אמר שמאחר שכולם מדברים על זה הוא לא יכול לעבור על העניין לסדר היום", אמר.

לדבריו, כעת הוא יושב בביתו ואינו יודע מה יעשה בעתיד. "זה קרה לי בתקופה הכי רגישה, שבה מתחילים לדבר על שידוכים. זה הרס לי הכל", הוא אומר. "אמנון יצחק גרם לי ולעוד בחורים לאבד ישיבה והפך את עצמו לשוטר, שופט ותליין. הוא הרס לי את החיים. העיפו אותי מהישיבה וגם ההורים שלי מאוכזבים מהסיפור הזה. אבא שלי אמר לי שהוא לא היה צריך לתת לי ללכת. אמי אמרה לי שחבל שלא נזהרתי, אבל בעיקר הם כועסים על אמנון יצחק".

הצעיר וחבריו, שסולקו אף הם מהישיבה, נרגזים בעיקר מכך שאנשיו של הרב יצחק לא התריעו בפניהם שהם עומדים לפרסם את הצילומים שבהם מדובר. "לא הזהירו אותנו", אומר בתסכול הבחור החרדי. "החיים שלי עומדים להשתנות ואני לא יודע לאן מועדות פניי".

No comments:

Post a Comment