Search This Blog

Thursday, September 22, 2016

האמא כאובה: "הקהילה לא מאמינה שהמורה תקף את הילד שלי"


לפני כחודשיים נגשה אמו של ילד בגן חב"ד בצפת לתחנת המשטרה בעיר והגישה תלונה מפורטת נגד מורה בגן שלטענתה תקף באכזריות ילד בן שלוש וחצי. בעקבות התלונה, עיכבה המשטרה את החשוד לחקירה, והוא הורחק מהעיר למשך חודש. במסגרת החקירה תושאלו כמה גורמים בצוות הגן, וסיכום חומרי החקירה אף הועבר לפרקליטות מחוז צפון להמשך טיפול ובחינה אם להגיש כתב אישום נגד המורה.
לפני כחודש, בתחילת שנת הלימודים, נדהמה האם המתלוננת כשגילתה כי החשוד בתקיפה חזר ללמד באותו מוסד. "חלק מהאנשים בקהילה לא מאמינים לי", כואבת האם. "אלה שיושבים בראש לא מאמינים לי או תומכים". יצויין, כי השנה שלחה האם את בנה לגן אחר של קהילת חב"ד בעיר.
האמא מתארת את שאירע לבנה הפעוט ומסבירה איך גילתה מה עולל לו המורה: "ראיתי שהילד לא רוצה ללכת אליו יותר, ואחר כך הוא סיפר מה שהיה שם, שהיו מעשים חמורים ביותר. זה קרה פעם אחת".
סייעת מגן חב"ד דווקא גוננה על החשוד בשיחה ל'וואלה' שמביא את הידיעה, ואומרת: "הגננת התקשרה לרב שמחזיק אותו ומשלם לו משכורת, ודרשה ממנו שישלחו מכתבים לכל ההורים להודיע שהוא חזר, ושיכתבו מי מסכים ומי מתנגד. רובם הסכימו. כולם מכירים אותו ומאמינים בו. זו סתם עלילה ולא היה שום מקרה".
מנהל הגנים של חב"ד בצפת סירב עד כה להשיב לפניות כתב האתר לידיעה זו, ותגובת משטרת ישראל כפי שנמסרה: התיק נמצא בחקירה, החשוד שוחרר בתנאים מגבילים.

No comments:

Post a Comment