Search This Blog

Tuesday, September 20, 2016

הפצת התמונות האינטימיות של פרי: ארדן ביקש לתעדף את חקירת המשטרה

השר לביטחון פנים גלעד ארדן ביקש מהמשטרה לתעדף את חקירת גניבת הטלפון של העיתונאית שרון פרי והפצת התמונות האינטימיות שהיו שמורות עליו באינטרנט. ארדן אמר היום (א') כי הוא "מצפה מהמשטרה לתעדף את החקירה ולרכז את כל האמצעים והיכולות שברשותה כדי לאתר את הפוגע ולהביאו לדין".

ארדן, שמקדם עם המשטרה את נושא החמרת הענישה על עבירה של פגיעה בצנעת הפרט, שוחח בנושא עם גורמים במשטרה ואלה הבטיחו לתעדף אותה. כנראה הטיפול בה אף יועבר ליחידת הסייבר.

לאחרונה הקים השר ארדן צוות מקצועי שאמור להציע בזמן הקרוב דרכים להרתיע מפני גניבת מכשירים סלולריים, החמרת הענישה על עבירות שקשורות בנושאים אלה, הנחיית חברות הסלולר לחסום את המכשיר לכל שימוש ועוד. "אין ספק שגניבת מכשיר טלפון נייד היא חמורה במיוחד", אמר ארדן, "כפי שציין לאחרונה בית המשפט העליון בפסקי דינו".

אחרי שהסלולר שלה נגנב ותמונות אינטימיות שהיו עליו הופצו ברשת, אמרה פרי שהיא סבורה שהגנב עקב אחריה. "על פי מה שנראה לי, הוא עקב אחריי, הוא כן יודע מי אני, אחרת הוא לא היה עושה בזה שום דבר", אמרה לאולפן ynet. 

"אם הייתי אזרח פשוט מן השורה, שלא נמצא בתקשורת ובפרונט של הספורט הישראלי, אז אני משערת שהיה פשוט לוקח את הטלפון, עושה ריסט ומשתמש בו או מוכר אותו. הוא לא היה עושה שימוש בתכנים בכל מקרה", הוסיפה. 

אתמול כתבה פרי בפייסבוק כי תיקה וכל הרכוש שבו נגנב מהרכב שלה בחוף הים באשקלון. בהמשך נודע כי תמונות אינטימיות שהיו במכשיר הופצו ברשתות החברתיות. פרי הגישה תלונה בעקבות הגניבה, ובמשטרת אשקלון מנהלים חקירה בניסיון לאתר את הגנב, ומי שגם חשוד בהפצת התמונות, אך כרגע אין חשודים. 

"זו סערת רגשות, זה מביך, זה משפיל, זה על גבול האונס הווירטואלי", אמרה היום על התחושות, "כיוון שמפיצים דברים שלך ללא הסכמתך, זו פגיעה, לא משנה איך תסתכל על זה". פרי הוסיפה כי הפגיעה קשה בעיקר בגלל בנה בן ה-14: "היה חשוב לי כמובן לספר לו ולהכין אותו לעובדה שיכול להיות שהוא יילך היום לבית הספר וישמע מתלמידים שתמונות של אימא שלו הופצו בצורה כזו או אחרת. ההרגשה היא נוראית".

לסיום דבריה שבה על בקשתה מאמש - למחוק את התמונות. "זה מגיע לכל מיני אנשים, זה מגיע לילדים, זה מגיע לקטינים, זה מגיע למשפחות, זה מיותר, זה לא מעניין אף אחד".

פרי (44) משמשת מגישת ספורט בערוץ הראשון זה כארבע שנים, שבמהלכן הנחתה את תוכנית הרדיו המיתולוגית "שירים ושערים" ואת השידור המקדים של המשחק המרכזי בליגת העל בכדורגל. עוד לפני כן עבדה כשבע שנים בערוץ הספורט והגישה בין היתר את חדשות הספורט.

No comments:

Post a Comment