Search This Blog

Tuesday, May 7, 2013

שלום בית


פגשתי את איציק במשרד של עורכת הדין שמייצגת אותו בהליך הגירושין, שהיא גם זו שהכירה בינינו. איציק החל את הליך הגירושין מלילך לפני כשנה, ומזה כחצי שנה הם חיים בנפרד.

איציק גילה שלילך ניהלה רומן ארוך עם הבוס שלה: גבר אמיד וגרוש, שככל הנראה דאג לפנק אותה ולרכוש את ליבה. לדברי איציק, עוד באותו ערב שבו הציג בפני לילך את המכתב האנונימי שקיבל, כנראה מאחת הנשמות הטובות במקום עבודתה, לילך הודתה מיד, טענה שמצבה הרעוע של הזוגיות ביניהם הוא זה שדחף אותה לרומן האסור, ביקשה סליחה והתחננה בפניו שיהיה נאות לשקם את הזוגיות שלהם.

איציק הודה שבמשך כמה ימים הוא באמת שקל את העניין, אך לבסוף החליט שאינו יכול ופתח תיק גירושין. כבר בתחילת התהליך נצמדה לילך לטענה ולדרישה של "שלום בית". לאיציק לא היו הוכחות חותכות על הרומן: מכתב אנונימי לא מספיק, וההודאה של לילך באותו ערב לא הוקלטה, לצערו.

הוזמנתי לפגישה מאחר ואיציק משוכנע שלילך עדיין נפגשת עם הבוס שלה, למרות דרישותיה לשלום בית. עורכת הדין ביקשה הוכחות ותמונות שיוכיחו שלילך עדיין ממשיכה עם הרומן שלה.

למחרת ערכנו חקירה ראשונית על הבוס ועל לילך. לאחר שאספנו נתונים על השניים מיפינו כמה הזדמנויות שבהן השניים היו יכולים להיפגש. בשני המעקבים הראשונים לא השגנו ממצאים חד משמעיים. היה מפגש של שניהם

עם לקוח בבית קפה, שבסיומו חזרו שניהם לעבודה, כך שלא ניתן להוכיח קשר רומנטי ביניהם.

בפעילות השלישית נראתה לילך נוהגת ברכבה ויוצאת מהחניון של מקום עבודתה. במקביל נראה הבוס נכנס לרכבו ונוסע בעקבותיה. לילך הגיעה לחניון של קניון הסמוך למקום העבודה. רכבו של הבוס עצר לידה, לילך עברה לרכבו, השניים נראו מתנשקים בלהט, הבוס שיחק בשערה והם החלו בנסיעה.

כעבור כחצי שעה הגיעו לכתובת מגוריו של הבוס, דירת פנטהאוז באזור השרון. השניים נכנסו לחניון התת קרקעי. עוקב מהיר דילג לתוך הבניין וזיהה את שניהם נכנסים לדירתו של הבוס. כעבור חמש שעות, סביב עשר בלילה, נראו השניים יוצאים מהחניון ונוסעים חזרה לכיוון הקניון.

במהלך הנסיעה לילך נראתה מלטפת את עורפו של הבוס. הפרידה הייתה יחסית מהירה וזריזה. השניים התנשקו שוב. לילך עברה לרכבה ונסעה לביתה.

שוחחתי עם איציק. הממצאים היו חד משמעיים. הוא הופתע לקבל שיחת טלפון מלילך, למחרת בבוקר, כשהיא שואלת האם הוא מקבל את הצעתה לנסות בכל זאת טיפול זוגי משותף..

No comments:

Post a Comment