Search This Blog

Wednesday, May 4, 2011

אב בית בישיבות בירושלים חשוד בביצוע מעשים מגונים בילדים













החשוד, תושב הבירה בן 40, נעצר בעקבות תלונה של רשויות הרווחה. על-פי החשד, הוא פיתה קטינים ממשפחות במצוקה כלכלית באמצעות כסף ומצרכים, הזמין אותם לביתו, ושם תקף אותם

תושב ירושלים בן 40 נעצר היום (רביעי) בחשד שביצע מעשים מגונים ומעשי סדום בשבעה קטינים בני 8 עד 16, במהלך עבודתו כאב בית בכמה ישיבות בעיר בשנים האחרונות. על פי החשד, הוא פיתה קטינים ממשפחות מצוקה להגיע לביתו באמצעות כסף ומצרכים, ושם ביצע בהם את המעשים

הוא נעצר בעקבות תלונה של רשויות הרווחה והכחיש בחקירה את החשדות המיוחסים לו. החשוד יובא היום לדיון בהארכת מעצרו בבית משפט השלום בעיר.

אתמול נעצר גבר בן 74 בחשד שנהג לבצע בהזדמנויות שונות מעשים מגונים בנכדתה בת ה-10 של חברתו לחיים. מעצרו הוארך בשלושה ימים. על פי החשד, האיש, תושב נתניה, נהג לגעת במקומות אינטימיים בגופה של הילדה במספר הזדמנויות, בין היתר, לפני שהשכיב אותה לישון. לאחר שנחשף המעשה, נחקרה הילדה על ידי חוקרת ילדים ומסרה לה את גרסתה לאירועים.

יום קודם לכן נעצר גבר בן 56 בחשד שביצע מעשה מגונה בילדה בת ארבע. האיש, תושב תל אביב, נעצר לאחר שאביה של הילדה התלונן נגדו במשטרה על ביצוע המעשה. האב טען שבתו סיפרה לו שהאיש, בעלה של המטפלת שלה, נגע בה במקומות אינטימיים בגופה.

No comments:

Post a Comment