Website Home

Wednesday, March 16, 2011

הלהיט החדש ברחוב החרדי: פאות בליסינג















רשת חנויות לפאות מציעה לנשים חרדיות פאה בתשלום חודשי. השירות כולל: טיפולים שוטפים והחלפה מדי שנה

באחת הרשתות לפאות הבינו כי התחרות על כיסן של הנשים החרדיות עוברת דרך הראש. בשבועות האחרונים יצאה הרשת במבצע חדש לנשות המגזר: מכירת פאות בליסינג.

איריס אלקיים, מנהלת השיווק ברשת 'גלית איטליה': "מהיום, ממש כמו עם רכב, אישה תוכל לקחת פאה חדשה בשיטת ליסינג וליהנות מעיצובים שונים ושירות מלא לפאה תמורת תשלום חודשי של 270 שקל. לאחר תקופה היא גם תוכל להחליט אם לקנות את הפאה או להמשיך באותה השיטה לאחת אחרת". לדברי אלקיים, במהלך תקופת הליסינג יוכלו הלקוחות לקבל שירותי תסרוקת וצביעה בחינם בסלוני הרשת.

הרעיון שעומד מאחורי המבצע הוא לאפשר לנשים החרדיות להתנסות בפאות שונות לפני שהן רוכשות פאה קבועה, שעלותה יכולה להגיע עד עשרת אלפים שקל.

אלקיים מסבירה כי דבר נוסף שהוביל למבצע הוא דווקא החשש של הגברים מרכישת פאה. "מחירי הפאות היום הם בסביבות ה־6,000 שקל, מה שאומר שהנשים

לא יכולות להתחדש בטווח זמן של כמה שנים בגלל המחירים הגבוהים. הליסינג מאפשר להן להחליף כל שנה פאה וכולל בתוכו גם את הטיפולים השוטפים שפאה צריכה לעבור מדי חודש", היא אומרת.

לדברי עובדי הרשת, התעניינות גבוהה במבצע נרשמת דווקא מצד גברים, שמרבים להתקשר כדי לברר את פרטיו. "המטרה שלנו היתה לחבר את הגברים לרכישה, בכך שהם יודעים שהם לא משלמים הכל בפעם אחת, ובמקרה הזה הצלחנו להסיר להם את החשש", אומרת אלקיים.

1 comment:

  1. Indeed a very nice post and I enjoyed it a lot. Really adults and escorts services are becoming a very big market on the web. Keep up the regular good posts as I am your regular reader now. Thanks

    ReplyDelete