Search This Blog

Wednesday, January 19, 2011

דודי זילברשלג יקיר המגזר קיבלו "עיסוי רפואי" מבחורה במלון

על עבירות קטנות מאלו העדה יוצאים להפגנות בכיכר השבת
כמוה כמצעד הגאווה דאורייתא ממש






פרשת הפיתוי והסחיטה ממשיכה להסעיר את המגזר החרדי. במשטרה חושדים כי חמישה בני אדם שלחו נערת פיתוי אל איש יחסי הציבור החרדי דודי זילברשלג, ותיעדו את המפגש כדי לסחוט אותו. בראיון לחדשות 10 אומר היום (רביעי) זילברשלג כי אין אדם שלא נתקל בפיתויים כאלה ואחרים. "קשה לעמוד בזה", הוא מודה.

לדברי זילברשלג, משפחתו דווקא התחזקה בעקבות המקרים הללו, והייתה זו אשתו שדחפה אותו להתלונן במשטרה בדבר ניסיון הסחיטה. פרקליטו דוד ג'והן אומר כי החשודים בניסיון הסחיטה של ניסו להשיג יוקרה באמצעות שליטה בעמותת "מאיר פנים", שהעבירה בין היתר כספים לבית החולים ביקור חולים בירושלים.

על פי החשד, העסקן החרדי הבכיר פרץ הירשנבוים הוא שניסה לבצע את הסחיטה. "הוא מכחיש כל קשר לעניין ואנחנו משוכנעים שבבוא הזמן האמת תצא לאור, ויתברר שמדובר במעשה נבלה שעשה מר דודי זילברשלג", אמר עו"ד אמיר ברק, פרקליטו של פרץ הירשנבוים.

במשטרה טוענים שהירשנבוים שכר שני חוקרים פרטיים, ששכרו את שירותיה של השחקנית תום דרום. דרום התחזתה לתורמת אמריקנית עשירה, ונפגשה עם זילברשלג בבית מלון ירושלמי כמה פעמים. זילברשלג טוען כי בפגישה השלישית בינהם, ביקשה ממנו דרום לעלות איתה לחדר במלון על מנת להוריד תמונה שהביאה במתנה לבית החולים.

"היא הזמינה אותי לקפה, והיה ניסיון להמשיך, שבעצם לא התפתח הלאה. מאוחר יותר קיבלתי תמונות מאותה פגישה בבית המלון", סיפר. להירשנבוים יש גרסא שונה לחלוטין. הוא טוען שאינו קשור כלל לתמונות ושלמעשה זילברשלג הוא שסחט אותו באמצעות תמונות מביכות
------------------------------------------------------------------------------------
MRG

החרדים התקשו לדווח על העסקן ונערת הפיתוי
העיתונאים החרדים שברו את הראש בניסיון להסביר לציבור כיצד דודי זילברשלג יקיר המגזר קיבלו "עיסוי רפואי" מבחורה במלון

למרות שכל העיתונים מדווחים הבוקר על דודי זילברשלג, העסקן החרדי, שנסחט לכאורה לאחר שנפגש עם שחקנית במלון, ביומונים החרדים "יתד נאמן", "המודיע" ו"המבשר" לא מוזכר הנושא ולו במילה.

גם בתחנת הרדיו החרדית "רדיו קול ברמה" לא התיחסו לאירוע שהסעיר את החרדים ולדברי ישורון תורג'מן,
שדר ודובר התחנה, ההתעלמות בוצעה "בהתאם להוראת הוועדה הרוחנית", כשהכוונה היא כמובן לועדת הרבנים שמייעצת לתחנה ו"מכשירה אותה" עבור הציבור החרדי. נועם זיגמן, הפרשן הפוליטי של תחנת הרדיו החרדית "רדיו קול חי", מסביר כי גם באתר "לדעת", שאותו הוא עורך, הנושא לא אוזכר. לדבריו: "לדעת היה ונשאר 'אתר נקי' ולכן אין בו מקום לדיווחים שכאלו". גם אתר הסקופים החרדי "חדשות 24" שהביא בהרחבה תמונות פפראצי של אלי ישי קונה נעליים, מילא את פיו מים בפרשת זילברשלג.

עם זאת, בתקופה האחרונה לא היה קשה למצוא בפורומים החרדים הודעות על "העסקן ונערת הפיתוי" אך אלו נמחקו בשל צו איסור הפרסום שהיה קיים עד יום ב' בצהריים. עם הסרת צו הפרסום אודות הפרשה, העלו שני האתרים המובילים במגזר החרדי, "בחדרי חרדים" ו"כיכר השבת" ראיונות וידאו מפורטים עם העסקן החרדי בו הוא מספר ומתוודה על הפרשה.

למרבה ההפתעה, כשעתיים לאחר שהעלה את הידיעה לאוויר, הסירו ב"כיכר השבת" את הראיון המצולם מהאתר והעלו הודעת מערכת המבשרת לקהל הקוראים כי בעקבות פניית וועדת הרבנים לענייני אינטרנט, הסירה הנהלת האתר את הראיון המצולם וכן גנזה ידיעות נוספות הקשורות לעניין.

לעומתם, אתר החדשות הפופולארי "בחדרי חרדים" השאיר את הידיעה באוויר אף בשעות בהן חזר לתוקף צו איסור הפרסום, דבר שהעלה את חמתם של חלק מהגולשים בפורומים הפנימיים באתר.

2 comments:

  1. הוא לא ראוי לייצג את החרדים
    כי הוא בעצמו לא חרדי
    בושה וחרפה!!

    ReplyDelete
  2. Why the heck is it all in Hebrew???

    ReplyDelete